اخبار
شرکت های متکی بر اینترنت اشیا

شرکت های متکی بر اینترنت اشیا

بسیاری از فروشندگان بزرگ با استفاده از پتانسیل اینترنت اشیا IOT و با ایجاد سخت افزار و نرم افزارها و همچنین ارائه ابتکار در IoT ارائه خدماتی که جنبه های مختلف کسب و کارهایی را تعیین می کند، تغییر می دهند. سایر پذیرندگان اولیه و شرکت ‌های نوآور، پروژه‌ های IoT را دچار تحویل کرده ‌اند و پلتفرم ‌هایی ایجاد کرده‌ اند که اکنون در نوسان کامل هستند و علاقه قابل توجهی به بازار دارند:

• پلتفرم AWS IoT آمازون

پلتفرم AWS IoT که در سال 2015 شروع به کار کرد، دارای انبارهای هوشمند، لایه اتصال هسته ای و همگام سازی از طریق AWS Greengrass است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد سریع سفارش دهند.

پلتفرم AWS IoT آمازون

• پلتفرم اینترنت اشیا AT&T

پلتفرم AT&T با رابط های برنامه کاربردی و اتصال دستگاه، به توسعه دهندگان کمک می کند تا راه حل های اینترنت اشیا IOT را بسازند و گسترش و مقیاس دهند.

پلتفرم اینترنت اشیا AT&T

• جنرال الکتریک دیجیتال

با تمرکز بر فرآیندهای صنعتی نسل بعدی، جنرال الکتریک یکی از اولین شرکت هایی است که یک اکوسیستم دیجیتالی پیرامون اینترنت اشیا با بیش از 700 شرکت به هم پیوسته تشکیل داده است.

جنرال الکترونیک

• Google Cloud IoT

پیشنهاد Google’s Cloud Core IoT یک سرویس مدیریت شده برای اتصال دستگاه ها از طریق پروتکل هایی مانند MQTT و HTTP است.

google cloud it

• آی بی ام واتسون

IBM به عنوان راهی برای درک تمام داده ‌هایی که اینترنت اشیا IOT در تعدادی از صنایع مانند خودروسازی تولید می‌ کند و در جایی که کاربردهای بالقوه ‌ای برای وسایل نقلیه بدون راننده وجود دارد، روی هوش مصنوعی یا AI تمرکز کرده است. IBM با رقابت شدید گوگل و آمازون در به اصطلاح AI مواجه است.

• Microsoft Azure IoT Hub

Microsoft Azure یک پلت فرم ابری است که از ذخیره سازی داده برای داده های تولید شده توسط اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و یک انتخاب محبوب فضای ابری برای زیرساختی است که بین دستگاه ها و برنامه های تحلیلی قرار دارد.

Microsoft Azure IoT Hub

• کوالکام

کوالکام پردازنده ‌ها و مودم‌ های 4G LTE و 5G را تولید می ‌کند که می ‌توانند در دستگاه‌ های موبایل و اینترنت اشیا استفاده شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 4 =